Hogyan éljünk túl egy rossz napot?

A mai szerintem fogalma lehetne a rossz reggeleknek. Korán kellett kelni, el is aludtam, fél készen indultam el otthonról. Már 10 perce vártam az ügyfelemre, amikor küldött egy sms-t: Ma mégsem jó.

Ha ez nem egy rosszul induló reggel... Hát nem tudom mi lehet az.

donut_worry_1.jpg

Ilyenkor kedvem lenne visszabújni a takaróm alá, és egész nap az általam kreált melankólia mocsarában dagonyázni. Na ez az amit egy felnőtt, tudatos nő nem csinálhat! ( Vagyis Anya mindig ezt mondja... és ki vagyok én, hogy megkérdőjelezzem? ) Íme az én tippem arra, hogyan éljünk túl egy rossz napot! 

 

Az én metódusom az ilyen napokra ez:

Ha már másnak nem sikerült, majd én boldoggá teszem magam! Itt persze beszélhetnénk a női szexualitás mai forradalmi napjairól, de személy szerint inkább haspók vagyok. Szóval felkerekedtem és útba ejtettem azt a pékséget, ami már napok óta izgalomban tartotta a fantáziámat.

14469377_1275510689147640_850950988_n.jpg

Szerintem az nem lehet igazi örömforrása, ha befutunk a mekibe vagy épp veszünk otthonra még egy pár száz forintos vacakot, aminek a látványa pár nap múlva már bűntudattal tölt el. Egy élmény az, amire hetek múlva vissza-visszaemlékezünk és azt gondoljuk: Ez egy csodálatos nap volt!

Az a table! boulangerie - patisserie pont egy ilyen élmény! A Moszkva tértől 2 percnyi sétára található pékség egy csepp boldogság a betondzsungelben. Már betérve is rögtön elkap a családias hangulat, amit a a pult mögötti látvány csak fokoz. 5 percnyi csendes szemezés után meg kellett kérdeznem a kiszolgálólányt:

"Most mond meg, mit egyek?"

 A választásom végül paradicsomos-pestos fougasse-re, royal chocolate süteményre és egy habos forró csokira esett. 

Pár szóban összefoglalva el voltam ájulva. A kedves kiszolgálás olyan ritka itthon, mint a metró pótlóautóbuszok. A környezet barátságos, eszembe sem jutott a telefonomat nyomkodni reggeli közben, hanem végig a falakat beborító képekben gyönyörködtem. A fougasse olyan finom volt, hogy végül még egy landolt a tányéromon. Na de a kakaó... Tudni kell rólam, nálam párválasztásnál is sarkalatos kérdés, hogy a választott hogyan készíti el a kedvenc reggeli italomat. Nos, ha ez a pékség egy pasi lenne, már úton lennénk Las Vegasba, hogy valami csicsáré kápolnában összekössük az életünket!

A csendes helynek és az atmoszférának köszönhetően ez a 30 percnyi nyugodt, egyedül töltött idő feltöltött annyira, hogy újult erővel essek neki a mai, olyan rosszul indult napnak. Tele hassal hogy is lehetne bárki szomorú?

Balu szavaival élve, ha kedved kaptál Te is egy-két jó falathoz, de nincs kedved kimozdulni itt egy gyors recept a fougasse-hoz és a legjobb Spotify lejátszási lista bitang rossz reggelekre!

jungle-book-baloo-5.jpg

Nektek mi a túlélő stratégiátok rossz napokra? Osszátok meg itt kommentben, mik a Ti titkos trükkjeitek!